تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

۱۸ بازديد

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

 

فرایند خالی کردن آب و فضولات به وسیله تانکر و نیروی انسانی را تخلیه چاه و لایروبی چاه میگوییم.

 

در ساختمانهای مسکونی و یا مراکز درمانی . تخلیه چاه فروشگاهی و یا مجتمع های ورزشی که لوله کشی های فاضلاب به اگوی فاضلاب شهری متصل نیست  چاه هایی تعبیه شده که اب های مصرفی به وسیله لوله کشی فاضلاب به چاه متصل شده اند.

 

نشانه های پر شدن چاه

 

1:سرریز شدن آب چاه از نزدیک ترین خروجی چاه بازکنی شرق تهران فاضلاب به چاه در زمان اوج مصرف مانند شبها

 

2:پخش بوی نامطلوب در واحد های مسکونی

 

3:ازدحام حشرات موذی مانند سوسک در خروجی های فاضلاب

 

تخلیه چاه

دلایل پرشدن چاه که ناگدزیر مجبور به تخلیه چاه و لایروبی می شویم

1. کم بودن متراژ چاه :

 

( چاه از دو قسمت میله چاه و انباری چاه تشکیل میشود تخلیه چاه مهمترین قسمت چاه انباری چاه می باشد که با توجه به تعداد واحد های ساختمان و میزان استفاده آب حداقل باید 70 متر مکعب مغنی باشد

 

در بیشتر مواقع زمانی که مشکل پرشدن چاه دارند و ما برای انجام کار به محل مراجعه می کنیم بعد از خالی کردن چاه متوجه میشویم که متراژ انباری چاه خیلی کمتر از متراژ استاندارد چاه می باشد(استاندارد متراژ چاه به ازای 4 واحد یا 16 نفر استفاده کننده باید 60 متر مغنی انباری و 10 متر طول میله باشد.

 

2:دومین دلیل که باعث  پرشدن چاه می شود ریزش چاه می باشد.

 

در مواردی بر اثر عوامل طبیعی مانند زلزله . تخلیه چاه نشست ساختمان و یا عدم توجه به پر شدن چاه ابتدا انباری چاه ریزش میکند و دیگر اب های مصرفی به قسمت انباری چاه نمی رود  و شا مجبورید ماهی تخلیه انجام دهید و به عبارتی ساده دیگر چاه ما انباری ندارد و 10_12 متر میله چاه داریم که ان هم حجمی خیلی کم دارد که سریع پر میشود در این مواقع که خیلی خطرناک می باتشد باید سریع چاه ترمیم گردد در غیر این صورت پس از مدتی استفاده بالای دهنه چاه یا همان طوقه چاه ریزش میکند و برای ساکنین خطرناک میباشد.

 

3:دلیل بعدی که مجبورمان میکند با شرکتهای تخلیه چاه و لایروبی چاه تماس بگیریم استفاده بلند مدت از چاه میباشد.

 

گاهی مواقع که چاه فاضلاب پر میشود متوجه میشویم که نه چاه ما ریزش کرده و نه متراژ چاه کم میباشد پس علت پرشدن چاه چیست تخلیه چاه در این مواقع بدلیل استفاده طولانی مدت چاه خاک چاه اسباع شده است یعنی منافذ خاک به وسیلیه چربی ها و فضولات مسدود شده است و دیگر اب به زمین نفوذ نمیکند  و چاه ما مانند یک استخر عمل میکند و ای باعث میشود که تند تند تخلیه چاه و لایروبی انجام دهیم در این مواقع برای جلو گیری از پر شدن سریع بعد از تخلیه و لایروبی کف تراشی چاه رو انجام دهیم.

 

4:دلیل بعدی پر شدن چاه یکی بودن چاه آب های مصرفی آشپزخانه با سرویس های بهداشتی می باشد.

 

آب فاضلاب مصرفی در اشپزخانه ها به علت وجود چربی زیاد هنگام مخلوط شدن تخلیه چاه با خروجی سرویس بهداشتی ها باعث تولید نوعی رسوب و آهک میشود که این رسوبات باعث مسدود شدن منافذ خاک و نهایتا مجبور به تخلیه میشویم.

 

روش های تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 هزار لیتری و 12 هزارلیتری به وسیله پمپ های ابکش و لجن کش:دراین روش از تخلیه و لایروبی باید ابتدا محل دقیق چاه را مشخص کنیم تخلیه چاه سپس با استفاده از ابزار های کنده کاریدرب چاه را به قطر نیم متر باز کنیم سپس پمپ های تخلیه چاه را به داخل چاه فرستاده و با توجه به متراژ چاه و متراژ شیلنگ پمپ تا به ماشین تخلیه از پمپ تک فاز و یا سه فاز تخلیه چاه را انجام می دهیم.

 

تخلیه ساکشن با ماشینهای 6 و 12 هزارلیتری: در نوع تخلیه با ساکشن نیز ابتدا باید محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با مته های مخصوص یا هیلتی یک سوراخ به قطر 20 سانت در بالای چاه ایجاد کنیم و شیلنگ ساکشن را به داخل چاه بفرستیم و فرایند تخلیه و لایروبی ر و انجام دهیم

 

لایروبی چاه با استفاده از نیروی انسانی

 

این نوع از تخلیه چاه و لایروبی در مواقعی انجام میشود که منافذ خاک مسدود شده باشد به این صورت که ابتدا تخلیه چاه با ساکشن یا پمپ انجام میشود و بعد از ان برای لایروبی یک نیروی انسانی به ته چاه فرستاده میشود و نیرو بوسیله ابزارهای خود لجن ها و رسوبات را جمع اوری و به وسیله سطل و بالابر به بیرون از چاه منتقل میکند و در درون بشکه های 120 لیتری دربسته ریخته شده و با نیسان به بیرون از شهر انتقال داده میشوند.

 

قیمت تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

قیمت تخلیه و لایروبی به نوع تخلیه(ساکشن.پمپ تک فاز.پمپ سه فاز) . متراژ شیلنگ خور چاه بستگی دارد و توافقی میباشد . حداقل قیمت350هزار تومان ماشین 6 هزار لیتری و حداکثر 1میلیون ماشین12هزارلیتری میباشد.

 

سایر خدمات شرکت:

 

.حفر چاه فاضلاب و ترمیم ریزش چاه

 

.لوله بازکنی

 

.تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و ترمیم

 

.تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

 

.نصب توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت ایرانی

 

.لوله کشی اب و فاضلاب

 

.نصب شوفاژ و ابگرمکن و شیرآلات

 

شادوبن در اینستاگرام چیست و نمونه هایی از هشتگ های ممنوعه

۱۴ بازديد

شادوبن در اینستاگرام چیست و نمونه هایی از هشتگ های ممنوعه

 

برخی از اقدامات در اینستاگرام می تواند منجر به تلافی و حتی مسدود شدن حساب کاربری شود. اینستاگرام برای تعاملات بین کاربران خود به شیوه ای صادقانه و محترمانه ارزش قائل است. Shadowban نامی است که به محدودیت‌های تعامل اینستاگرام در حسابی گفته می‌شود که فعالیت مشکوکی داشته و ممکن است باعث کاهش ارسال محتوا به مخاطبان شما بدون هشدار برنامه شود. پس برای اطممینان میتوانید از خدماتirpanel  نیز استفاده کنید.

استفاده از ربات

  • قرار دادن ربات ها برای ایجاد تعاملات خودکار با فالوورهای شما می تواند منجر به مسدود شدن یا محدودیت حساب شما شود. ربات‌ها اغلب سریع‌تر از چیزی که توسط سیستم اینستاگرام عادی تلقی می‌شود، تعامل دارند.
  • لایک های خودکار، ردیابی و توقف دنبال کردن مخاطبان خاص و کامنت گذاشتن روی چندین پست به طور همزمان می توانند مشکوک تلقی شوند، زیرا ربات ها معمولاً در زمان های مختلف و تعداد زیادی نظر می دهند.
  • اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که با پلتفرم تبلیغاتی خود کار می کند، بنابراین برای این شرکت مناسب نیست که دنبال کنندگان خود را از ابزارهای خودکار برای تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنند.
  • به جای استفاده از روبات ها برای خودکارسازی تعامل، ممکن است جالب باشد که نشریات را برای دستیابی به مخاطبان بیشتری تبلیغ کنید. تبلیغات اینستاگرام را می توان به راحتی پیکربندی کرد تا به مخاطبان بیشتری دست یابد.

استفاده از هشتگ های ممنوع

اینستاگرام فهرستی از هشتگ هایی دارد که به طور خودکار به Shadowban منتهی می شوند. #پزشکی یکی از هشتگ های اصلی است که بسیاری از افراد از رابطه با شادوبن اطلاعی ندارند. هشتگ هایی که شامل تعاملات مبادله ای می شوند نیز به شدت مجازات می شوند. #likeforlike، # follow4follow و #sigodevolta برخی از هشتگ های اصلی هستند که برای به اشتراک گذاری تعاملات درون برنامه ای استفاده می شوند.

هشتگ‌های متداول که مهم نیستند، اگرچه دارای جریانی از تعاملات با نمایه‌های تقسیم‌بندی ضعیفی مانند #bomdia، #goodarde و #goodnight هستند، نیز توسط این پلتفرم ممنوع شده‌اند. هدف از استفاده از هشتگ کمک به اینستاگرام برای ارائه محتوای خود به افراد مناسب است و با استفاده از هشتگ های عمومی نمی توان کار ایندکس کردن ربات های اینستاگرام را تسهیل کرد. هشتگ ها باید با احتیاط استفاده شوند و در هر پست بیش از 5 هشتگ استفاده نشود.

استفاده از هشتگ ها باید در هر پست متفاوت باشد، زیرا اینستاگرام درک می کند که هر محتوا باید بر اساس کلمه کلیدی اصلی و کلیدواژه ثانویه تقسیم بندی شود، که به شناسایی موضوعی که در یک پست خاص به آن پرداخته می شود کمک می کند.

پاسخ های خودکار مستقیم

پاسخ دادن خودکار به پیام‌های اینستاگرام شما یک عمل بسیار مجاز است، زیرا تمرکز بر ایجاد تعاملات واقعی بین کاربران پلت فرم محتوا است. ارسال پیام‌های خودکار برای فالوورهای جدید و تشکر از آنها برای دنبال کردن حساب خود نیز توصیه نمی‌شود. این یک فعالیت بسیار مشکوک است و به راحتی توسط سیستم برنامه قابل شناسایی است. دایرکت اینستاگرام فضایی برای تعامل ثانویه با مخاطبان شما است و باید منحصراً برای تعاملاتی که برای مذاکره در مورد مشارکت یا فروش محصول مورد نیاز است استفاده شود .

فالوور بخرید

تمایل به رشد سریع اینستاگرام می تواند منجر به مشکلاتی در پلتفرم شود. خرید فالوور راه بدی برای مدیریت اینستاگرام شماست. در عوض، سعی کنید از یک استراتژی بازاریابی محتوا پیروی کنید که امکان ارائه محتوای ارزشمند به مخاطبان را فراهم می کند.

دنبال کنندگان واقعی نتایج واقعی ایجاد می کنند. داشتن تعداد زیادی فالوور که با محتوای شما ارتباط برقرار نمی کنند نیز به سرعت ارسال آسیب می رساند. سرعت تعامل با محتوای منتشر شده در حساب کاربری شما نیز به تعداد فالوورهایی که با محتوای شما تعامل دارند بستگی دارد.

تبلیغ پست ها از طریق تبلیغات اینستاگرام راه بسیار موثرتری برای دستیابی به فالوورهای بیشتری است که با پست های شما تعامل دارند و به جایگاه شما علاقه مند هستند.

لیست هشتگ های اصلی که Shadowban را در اینستاگرام می دهد:

#برای پیگیری دنبال

# follow4follow

# like4like

#صبح بخیر

#روز خوب

#شب بخیر

#پزشکی

#آیفون

#ایتالیایی

#اسکایپ

#واتس اپ

چگونه از Shadowban اجتناب کنیم

محتوایی ایجاد کنید که به مخاطبان شما مرتبط باشد

استراتژی بازاریابی محتوای بهینه شده SEO می تواند به مشتریان شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد صنعت شما کسب کنند. محرک فکری عمل متقابل توسط آهنرباهای سربی فعال می شود. همیشه عناصر اضافی را به پست های خود اضافه کنید و تلاش زیادی برای طراحی انجام دهید، زیرا اینستاگرام یک شبکه اجتماعی متمرکز بر تصویر است. پالت رنگ کلید ایجاد هویت بصری برای برند شما است.

فقط از 5 هشتگ استفاده کنید

هر چند هشتگ به 30 در هر نشریه محدود می شود، اما باید به قدری از آن استفاده کرد. ویرایش هشتگ ها برای گنجاندن کلمات کلیدی برای محتوای خاص به شما کمک می کند رتبه بهتری کسب کنید. پرهیز از لیست هشتگ هایی که به Shadowban منتهی می شوند به شما کمک می کند تا از انتقام اینستاگرام رنج نبرید. مهم است که در مورد هشتگ های موجود در جایگاه خود تحقیق کنید.

 

نکاتی برای بهینه سازی اینستاگرام

  • با برند خود کار کنید
  • ایجاد هویت بصری برای برند شما و پست های رنگی در موضوعات مختلف به مخاطبان شما کمک می کند تا پست های مرتبط را شناسایی کنند.
  • استفاده از لوگوی خود در نشریات برندتان با تایپوگرافی جذاب و تصاویر مرتبط با جایگاه شما باعث می شود محتوای شما طراحی بهتری داشته باشد.

 

بیوگرافی در اینستاگرام

از هر یک از فضاهای سفارشی اینستاگرام لذت ببرید. رزومه شما برای ارائه برند شما به مشتری شما خدمت می کند. قالب های استاندارد رزومه وجود دارد. استفاده از ایموجی ها به ایجاد ظاهر و احساس جذاب تری برای نمایه شما کمک می کند. ترکیب ایموجی های مناسب می تواند به افزایش رشد مشتریان شما به مشتریان بالقوه کمک کند.

لینک های سفارشی

از Linktree برای سفارشی کردن لینک ها استفاده کنید و فضاهای دکمه بیشتری داشته باشید تا مخاطبان خود را به سایت ها و محتوای دیگری که ایجاد می کنید هدایت کنید.Bitly  یک ابزار کوتاه کردن لینک است که می تواند برای ایجاد لینک های فیزیکی جذاب با کاراکترهای کمتر استفاده شود. گزینه هایی برای نظارت بر تعداد کلیک روی پیوند شما وجود دارد. آمار Bitly به شما کمک می کند نتایج خود را با ترافیک خود رصد کرده و پیوندهای قابل کلیک خود را بهینه کنید.

 

 

 

https://www.authorstream.com/HamidGuevar2/

https://list.ly/hamidguevar2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/tOEZRj

https://letterboxd.com/HamidGuevar2/

https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/

https://www.mapleprimes.com/users/HamidGuevar2

https://www.intensedebate.com/people/HamidGuevar21

https://www.crunchyroll.com/user/HamidGuevar2

https://audiomack.com/hamidguevar2

 

 

 

Music Promotion Services Marketing

۱۷ بازديد

Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a journey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Internet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

https://cutt.ly/jKNFmSK

  https://mub.me/HbFO

https://llk.dk/dr4y87

 

https://www.intensedebate.com/people/KayBush3d

https://www.authorstream.com/KayBush3/

https://www.f6s.com/kay-bush

https://letterboxd.com/KayBush3/

https://devpost.com/kaybush3

https://www.openlearning.com/u/kaybush-rdu6yh/

https://www.bitsdujour.com/profiles/dLQcic

https://www.zillow.com/profile/KayBush3

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/212954.page

https://qiita.com/KayBush3