سقف آردواز به چه صورت ساخته مي شوند؟

۲۴ بازديد

سقف آردواز به چه صورت ساخته مي شوند؟

ممكنه فكر كنيد كه ساخت اين مدل ورقه ها كاري آسان است اما اينطور نيست. اين ورقه ها در واقع به صورت پله اي ساخته مي شوند كه شيب هاي متفاوتي نيز دارند. در واقع ورقه هاي اين مدل مصالح را به گونه اي مي سازند كه در سطحي بالاتر از نماي ساختمان قرار گيرند. معمولا از اين مدل مصالح در بالاي پنجره ها، سقف هاي ويلايي، پوشش هاي آلاچيق ها و همچنين در اتاقك هاي كلبه اي استفاده مي شود.

توجه داشته باشيد كه آردواز همچنين خوبي هاي ديگري نيز دارد و شما ميتوانيد آنها را در سر در ورودي هاي مجتمع خود نيز استفاده كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه صفحه هاي آردواز در طرح ها و رنگ هاي مختلفي ارائه مي شوند. ميشه گفت شما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه صفحه هاي اين مدل مصالح را از پيش رنگ شده نيستند و ظاهر آن ها بدون هيچگونه رنگ اضافه اي كاملا شبيه به بتن است. نكته اي كه در اينجا بايد بدانيد اين است كه اين صفحه ها قابليت رنگ پذيري دارند و به همين دليل هم جاي هيچگونه نگراني اي وجود ندارد چرا كه شما ميتوانيد اين صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغيير دهيد. آردواز تقريبا تنها مدلي از مصالح است كه شما ميتواند آن را به هر رنگي كه علاقه داريد سفارش دهيد و مورد استفاده قرار دهيد.

سايبان پلي كربنات

علاوه بر سقف هاي معمولي و نيز سقف هاي شيرواني، سقف هاي ديگري وجود دارند كه به آن ها سايبان پلي كربنات اطلاق مي گردد. سايبان پلي كربنات كاربردهاي خاص مربوط به خود را دارد. به اين گونه كه از سايبان پلي كربنات به جهت پوشش دادن سقف مكان هاي محدودي از جمله: حياط خلوت، گلخانه، سوله، مراكز مختلف اداري- تجاري، استخر، پاركينگ اتومبيل ها و… به عنوان سايبان يا نورگير مورد استفاده واقع مي گردد تا علاوه بر اينكه به عنوان پوششي در برابر نور آفتاب واقع مي گردد، به علت خاصيت ضد ضربه بودن و نشكن بودن خود جايگزين بي بديلي براي سقف هاي شيشه اي قلمداد گردند. به تعبيري ديگر سايبان پلي كربنات نورهاي مضر و آزاردهنده آفتاب را گرفته تا در نهايت به محيط اطراف خويش روشنايي طبيعي را انتقال دهد. در ادامه در خصوص اين مدل از سقف ها موسوم به سايبان پلي كربنات برگرفته از ورق پلي كربنات بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

ويژگي هاي مهم سايبان پلي كربنات

همانگونه كه يادآور شديم؛ از سايبان پلي كربنات بيشتر به براي نورگير يا ايجاد سايبان بيشتر استفاده مي كنند. اين مدل از سقف ها دربردارنده برخي از ويژگي هاي خاصي هستند كه انتخاب آن ها را به عنوان نخستين انتخاب و اولويت اصلي افراد به منظور پوشش گلخانه ها، پاسيو، حياط خلوت، تراس قرار مي دهند. از ديگر نكات جالب توجه اين مدل از سقف ها مي توان به زيبايي خيره كننده نماي آن ها و نيز رنگ هاي متمدل و جذاب آن اشاره كرد كه زيبايي خاصي را به وجود مي آورند.

از ورق هاي سايبان پلي كربنات به جهت كاربردهاي متمدلي از جمله عايق صوتي و حرارتي بيشترين استفاده را مي برند.

سايه بان سر درب نماي زيبا و آسايش

سر درب بعضي از خانه ها حس آرامش و زيبايي مطلق زيستن در روستاهاي خوش آب و هوا را به زندگي شهرنشيني امروزي منتقل مي سازد. به اين گونه كه شما مي توانيد با نصب سايه بان سر درب منزل خود، نمايي فوق العاده زيبا به ساختمان خود بخشيده و با توجه به اينكه سايه بان سر درب خانه هاي مسكوني را ميشه در فواصل دور مشرف به كوچه و خيابان هاي مجاور به راحتي مشاهده نمود، تنها با نصب و راه اندازي آن روي سر درب منزل مسكوني خويش مي توانيد نگاه ها را از فاصله ي دور به سمت و سوي خويش مجذوب كنيد و ارزش زيبايي ظاهري ساختمان خويش را نيز چند برابر سازيد. علاوه بر زيبايي منحصر به فردي كه سايه بان سر درب نصب شده به نماي بيروني منزل شما مي بخشد، شما مي توانيد از فوايد و مزيت هاي شايان توجه آن نيز بهره مند گرديد كه در ادامه مطلب به مهمترين آن ها اشاراتي خواهد شد. بنابراين در صورتي كه قصد خريد و نصب و راه اندازي سايه بان سر درب براي ورودي ساختمان يا منزل شخصي خويش داريد، با ما همراه باشيد تا با ارائه برخي از مهمترين نكات در اين زمينه شما را راهنمايي نماييم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.mobypicture.com/user/hefazsaze2

https://letterboxd.com/hefazsaze2/

https://www.ted.com/profiles/29906805/about

https://www.kiva.org/lender/hefazsaze24640

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2425265

https://audiomack.com/hefazsaze2

 

 

چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

۲۵ بازديد

ساكنين بعضي ساختمان هاي قديمي به علت موقعيت مكاني ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نيستتد كه خانه خود را فقط به علت اينكه آسانسور ندارند تعويض كنند در اين شرايط بهترين گزينه، نصب آسانسور است اما در اين ميان بسياري از ساختمان ها فضاي كافي براي نصب آسانسور را ندارند و اين سوال براي آن ها مطرح است كه چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

آسانسور مانا با متخصصين حرفه اي و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بيرون ساختمان قديمي در استان تهران را امكان پذير كردند. گروه آسانسور مانا با بررسي شرايط پلكان ساختمان نصب آسانسور در فضاي كم را امكان پذير مي كنند. مشتريان عزيز مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيرند.

نصب آسانسور در فضاي كم

همشهريان عزيز با برررسي و تشخيص متخصصين حرفه اي شركت مانا آسانسور در تهران امكان نصب آسانسور در فضاي كم وجود دارد.

خيلي از افرادي كه در ساختمان هاي فاقد آسانسور زندگي مي كنند، بارها و بارها تصميم به نصب آسانسور مي گيرند اما بدون مشورت با شركت و كارشناس متخصص به علت كمبود فضا از نصب آن منصرف مي شوند. در اين شرايط به خصوص كه با كمبود جا براي نصب آسانسور روبرو هستيد از چند متخصص شركت معتبر آسانسور سوال بپرسيد و مشورت بگيريد.

متخصصين آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضميني به صورت ?? ساعته و شبانه روزي به مشتريان خود مي باشند توانستند كه پس از چندين سال سابقه كاري حرفه اي، نام حرفه اي از خود به جا بگذارند.

همانطور كه مي دانيد اين روز ها انواع مختلفي از آسانسور مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به شرايط ساختمان، مي توان آن را با دريافت مجوز و تاييد متخصصين، در بيرون ساختمان نضصب كرد و يا از ابعاد كوچك و استاندارد آن استفاده كرد. از اين رو ديگر نگران نصب آسانسور در ابعاد كم نباشند كافيست كه انجام اين كار را به يك شركت معتبر نصب آسانسور بسپاريد.

از آن جايي كه بر اساس مقررات ملي ساختمان حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه هاي پايين تر از ??? در ??? قابل اجرا نيست بايد پيش از هر كاري يك شركت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بيابيد و با خيالي آسوده انجام كار را به تيم مهندسين مجرب آن بسپاريد تا از نتيجه حاصل از آن رضايت خاطر داشته باشيد.

نصب آسانسور در فضاي كم ويلا و خانه هاي دوبلكس

خانواده هايي كه در خانه هاي قديمي دوبلكس زندگي مي كنند و به مرور زمان استفاده از پله برايشان سخت و طاقت فرسا مي شود و از طرفي با توجه به نقشه خانه فكر نمي كنند كه امكان نصب آسانسور در فضاهاي كم هم وجود دارد. مي توانيد از آسانسور هاي خانگي كوچك و يا به اصطلاح هوم لييفت استفاده كنند. مي توانيد در اين زمينه از مشاوره هاي با تجربه بهترين شركت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده كنيد و بهترين نقطه از منزل را براي نصب آسانسور انتخاب كنيد.

اين آسانسور ها مناسب خانه هاي و ويلاهاي دوبلكس جديد و قديمي است و به علت ابعاد كم و ساده كردن جابجايي ميان طبقات خانه براي افراد سالمند طرفداران بسياري دارند.